Tuesday, October 2, 2012

Luver9 Collegen




Salam semua.....hari ni ezie nk promote satu produk iaitu Luver9 Collegen..yang mmg terbaik

Luver9 Collagen+ terbaik dlm memberi tenaga extra + menjadikan kulit muka smooth jer..ramai amik Luver9 cakap jd kenyang je minum dia..

100% natural. ibu mengandung bleh minum lebih2 lg breastfeeed mmg digalak amik. badan kita jd segar & 
kulit baby lg gebu. geram nk kiss sepanjang masa..

kalo ada amik produk lain atau ubat2 an lain, Luver9 still x kacau daun sbb ni bkn ubat



Ramai di kalangan mak2 kita ataupon kita sendiri skg ni yg mengalami sakit2 lutut,lenguh2 sendi dan otot,sakit pinggang..lps tu bangun pagi nk g kerja letih dan lesu aje..
Perjalanan darah pon x lancar dan macam2 lg laa. Lps tu ramai plk di kalangan kita ni bermasalah dgn kulit muka,masalah parut,jerawat ..kulit gelap…tension kan..Apa kata cuba minum Luver9 Collegen hihihi..insyallah semua masalah ini mampu di atasi dgn izin Allah…belum cuba belum tahu,dah cuba mesti nk order lg hehehe…
Antara Khasiatnya
1. kulit lebih anjal, tegang.
2.Mengurangkan kedutan dan garis halus di muka
3. Tona kulit lebih sekata
4. melembabkan kulit
5. menghilangkan pigmentation (jeragat)
6. Kulit lebih licin, putih dan gebu.


1 Botol Rm 55
3 Botol (utk sebulan) Rm160-Free pos..
So Nak cuba collegen terbaru ini?, Luver9 Produk berkualiti, murah, bermutu tinggi dan berkesan dalam masa 2 minggu je....dah ramai cuba insyaALLAH dapat merasai perubahan dengan cepat...Harga pun murah, boleh cuba & buat duit skali...sekarang tgh mencari pengedar, berminat sila hubungi ezie di 0163367807..utk pengedar amat berbaloi...add ezie di Fb ok taip aje ezieezian.Tq.



No comments:

Post a Comment